Ahir a la tarda vam presentar a l’espai ETC de Vic la campanya Vic Edició Limitada, juntament amb Toni Brachs, President de Vic Comerç i Muntsa Vilalta, Directora General de Comerç de la Generalitat de Catalunya.
Vic Edició Limitada és una campanya que consisteix en què els comerciants escullen un producte que volen destacar de la seva botiga (per notorietat, exclusivitat o temporalitat) i a ICRA els convertim en quadres artístics que simulen quadres d’un museu, “un museu a l’aire lliure“. Aquests quadres estaran penjats als aparadors de cada botiga. A part de decorar l’aparador per integrar el quadre (complementant-lo amb el producte real que presenten), els comerciants crearan una experiència dins l’establiment al voltant d’aquest producte: decorar un corner, fer demostracions, tastets, etc.
Vic Comerç gravarà un reportatge de tota la campanya i el fragmentarà en píndoles personalitzades de 15/20 segons per cada botiga que els hi entregarà perquè ho puguin compartir a les seves xarxes socials, fomentant així que sigui una campanya viral i sota el hasthtag #vicediciólimitada. L’objectiu de la campanya és dotar les botigues de Vic d’un contingut diferent de l’habitual que anunci productes exclusius, selectes o de temporada i que porti a incentivar les vendes o a mostrar al client algun producte desconegut que volen fer visible. Hem decidit participar de la primera edició d’aquesta campanya un total de 70 establiments. La campanya començarà aquest dijous 23 de maig i finalitzarà el 6 de juny. Endavant #VICEDICIÓLIMITADA!
Aquí podeu veure el vídeo de presentació de la campanya, cortesia de TvBagué:
I clicant AQUÍ podeu llegir la notícia complerta del Nació Digital.